

Operator de date cu caracter personal numarul 2895
UNITATE ACREDITATÄ‚ ÎN CICLUL II CU UN PROCENT DE 89,03 %
Categoria IV de acreditare NU se referă la serviciile medicale acordate pacienților ci la faptul că "nevoile de conformare la ASF depășesc posibilitățile imediate ale autorității tutelare pentru satisfacerea acestora
1. Codul etic/deontologic/de conduita - link catre document
​
2. Lista cuprinzând cadourile primite, portivit legii 251/2004 si destinatia acestora
-
2021 - nu a fost cazul
-
2022 - nu a fost cazul
-
2023 – nu a fost cazul - link catre document
-
2024 – nu a fost cazul - link catre document
3. Mecanismul de raportare a încalcarilor legii:
​
4. Declaraţia privind asumarea unei agende de integritate organizaţională:
-
Link catre Hotararea nr.1269 din 17 decebrie 2021 – privind aprobarea Strategiei nationale anticoruptie 2021 – 2025 si a documentelor aferente acesteia
-
Declaratie privind asumarea agendei de integritate organzationala si coordonatele Strategiei nationale anticoruptie 2021-2025 - link catre document
5. Planul de integritate al institutiei - link catre document
6. Raport narativ referitor la stadiul implementarii masurilor prevazute in SNA, cat si in planul de integritate ce revin in sarcina fiecarei institutii - link catre document
7. Situația incidentelor de integritate, precum si o prezentare succinta a masurilor adoptate pentru remedierea aspectelor care au favorizat producerea incidentului.
-
2021 - nu a fost cazul
-
2022 - nu a fost cazul
-
2023 - nu a fost cazul
-
2024 - nu a fost cazul - link catre document
8. Studii/ cercetari/ghiduri/materiale informative relevante​